Kartoteka partnera


1. Edycja własnych danych osobowych

Zarządzanie Kartoteką Partnera odbywa się po kliknięciu w ikonę: .

Po kliknięciu w Przejdź do swojej kartoteki widzimy:

Klikając w opcje:

EDYTUJ – możemy edytować nasze dane podstawowe, adresowe itp.

DODAJ – pozwala na dodanie dodatkowych numerów telefonu czy adresów e-mail

Kliknięcie w tę ikonę w bloku ADRESY otwiera okno, w którym wybieramy rodzaj adresu jaki chcemy dodać:

a następnie uzupełniamy niezbędne pola i klikamy na ZAPISZ lub Przejdź do kartoteki partnera jeśli chcemy zrezygnować z dodawania kolejnych adresów.


2. Polisy własne Partnera

Wchodząc w zakładkę Polisy własne:

Partner widzi listę wskazanych wcześniej polis stanowią zabezpieczenia jego własnego majątku i  życia czy też jego bliskich.

Celem zbudowania takiej listy, należy zaznaczyć odpowiednie opcje na etapie rejestracji polisy (opisane wcześniej) lub skorzystać z wyszukiwarki: „ZNAJDŹ POLISY WLASNE”

Aby odnaleźć właściwe polisy, niezbędne jest podanie dokładnego numeru PESEL/NIP i kliknięcie na przycisk WYSZUKAJ


3. Indywidualna tabela prowizyjna

Klikając na kolejną zakładkę, Partner może sprawdzić jakie powinien otrzymać prowizje za poszczególne rodzaje produktów:

Tabelę można pobrać na komputer, celem późniejszej edycji czy wydruku,  poprzez kliknięcie na przycisk POBIERZ CSV


4. Faktury

Przedostatnia zakładka zawiera listę faktur prowizyjnych danego Partnera


5. Ustawienia systemowe

W tym miejscu Partner ma możliwość zresetowania lub zmiany swojego hasła dostępu do systemu InTrust.

Chcąc korzystać z porównywarki ubezpieczeń, należy w tym miejscu również skonfigurować indywidualne dostępy do poszczególnych TU:

Ponadto można zsynchronizować aplikację na smartfony z naszym kontem w InTrust, odczytując indywidualny kod QR kamerą w smartfonie:

Obie funkcjonalności zostały dokładnie opisane w dalszej części instrukcji.