1. Wchodzimy w „Ustawienia zaawansowane”.

2. Przechodzimy do zakładki łączenia faktur.

3. Wypełniamy poniższy formularz: dodajemy jako głównego partnera („Partner otrzymujący złączoną fakturę”) centralę danego oddziału, np. „Gerfin Centrala”, po prawej wybieramy wszystkich agentów, którzy podlegają pod ten oddział.
Dodatkowo zaznaczamy „Utwórz fakturę pośrednią” na „TAK”. Niezaznaczenie tej opcji spowoduje wygenerowanie tylko jednej, zbiorczej faktury dla centrali, bez wygenerowania faktur dla agentów. Zaznaczenie tej opcji wygeneruje fakturę dla każdego z wybranych agentów, gdzie płatnikiem tej faktury będzie wskazana centrala.

4 Jeśli dodaliśmy wpis poprawnie, poniżej pojawi się odpowiedni kafel z informacjami.

5. Następnie wystawiamy faktury i sprawdzamy ich poprawność: odpowiednie kwoty, odpowiedni wystawcy i odbiorcy, odpowiednie nr konta. Dodatkowo sprawdzamy czy dodanie korekty do faktury u agenta podrzędnego spowoduje dodanie tej informacji również w fakturze zbiorczej centrali.
